nieuwsbrief

Schrijf je hier in

SCWITCH zkt. ondersteunend medewerker

3-10-2022

SCWITCH breidt uit en zoekt een ondersteunend medewerker

 

Gedrevenheid en met hart en ziel gaan voor maatschappelijke winst zijn typisch voor de socioculturele sector.
Voel jij diezelfde drive en zie je jezelf in een ondersteunende rol, dan ben je geknipt voor deze functie.

SCWITCH is een coöperatie met sociaal oogmerk, opgericht door Sociare en De Federatie  sociaal-cultureel werk en amateurkunsten. SCWITCH is actief in de socioculturele sector: een bonte verzameling van duizenden organisaties die elke dag maatschappelijk het verschil durven maken. SCWITCH staat voor dienstverlening die deze organisaties versterkt in hun zakelijk management. Neem zeker een kijkje op onze website en bij onze samenaankopen

Opdracht:

  • Je ben het eerste aanspreekpunt voor organisaties die contact opnemen via mail of per telefoon. Je zorgt ervoor dat de vragen bij de juiste collega’s terecht komen. Na een inwerkperiode kan je zelfstandig vragen over onze diensten en tarieven beantwoorden.
  • Je ondersteunt onze samenaankopen door: inschrijvingen op te volgen, communicatie met de leveranciers te voeren en gericht acties te ondersteunen om nieuwe organisaties aan te trekken.
  • Je helpt bij het actueel houden van onze website en ondersteunt bij de vernieuwing van onze website.
  • Je zorgt voor correcte registratie van gegevens in de verschillende databanken, die je, na de nodige opleiding en begeleiding, onder de knie krijgt.
  • Je biedt ondersteuning bij het uitvoerende luik van het financiële proces, zoals de opmaak en opvolging van offertes en facturen.
  • Je verzorgt mee de praktische organisatie van onze opleidingen, infosessies en overlegmomenten (vb. op de website plaatsen, onthaal)
  • Je werkt actief samen met Sociare en De Federatie sociaal-cultureel werk en amateurkunsten

 

Profiel:

  • Je bent gemotiveerd om je in te zetten voor de socioculturele sector.
  • Je bent administratief sterk, dit houdt in dat je ordelijk en nauwgezet kan werken. Je kan ook vlot overweg met Excel en andere Microsoft toepassingen (Word, Outlook). 
  • Gezien het diverse takenpakket, zijn goede organisatorische vaardigheden onmisbaar.
  • Je hebt een open communicatieve houding en bent hierbij klantvriendelijk. Het schrikt je niet af om dagelijks met organisaties te bellen/mailen en hun verder op weg te helpen.
  • Je houdt ervan om in een klein en hecht team te werken en bij te springen waar nodig, met de nodige flexibiliteit.

 

We zoeken iemand met :

  • een diploma hoger onderwijs of gelijkwaardig door ervaring of bijscholing.
  • je hebt een vlotte babbel en bent sterk in communiceren, mondeling en schriftelijk
  • je bent oplossingsgericht
  • je werkt zelfstandig en nauwkeurig
  • je bent een administratieve kei en een geboren multitasker
  • je houdt van variatie en verschillende taken
  • je kan prioriteiten stellen en je bent steeds punctueel
  • orde is voor jou een must en je neemt initiatief
  • inzicht in het financiële proces achter producten, acties en projecten is een plus

 

Aanbod:

  • een contract van onbepaalde duur en voltijds, deeltijds mogelijk.
  • aantrekkelijke loon- en arbeidsvoorwaarden, met o.a. mogelijkheid tot thuiswerk, terugbetaling woon-werkverkeer
  • wij voorzien inwerking, vorming en bijscholing
  • een kantoor in het centrum van Brussel (vlakbij het centraal station)
  • werk in en voor een sector die een wezenlijk verschil maakt voor miljoenen mensen

 

Procedure:

Wil je bij ons het verschil maken? Mail je motivatiebrief en cv ten laatste op 1 november naar directie@sociare.be. Voelen we een match dan word je gecontacteerd voor een gesprek op 15 november in de namiddag. Hou alvast deze datum vrij.

SCWITCH moedigt iedereen, ongeacht geslacht, gender, afkomst of handicap van harte aan om te solliciteren.

Reacties

Geef een reactie

Open Source Services Do-it-yourself Ask An Expert
Over Scwitch Contact