CRM: 3 magische letters die staan voor customer relationship management. Simpel uitgelegd is dat een digitaal systeem, waarmee je alle contacten, evenementen en projecten van je organisatie centraal kan beheren. Klinkt als de hemel op aarde, toch?
Misschien ondernam je in het verleden zelfs al pogingen om zo’n systeem te implementeren in je organisatie. Maar kreeg je de technische vereisten niet helder, of vond je het moeilijk om een keuze te maken tussen alle verschillende aanbieders op de markt. Dat is logisch: de ervaring leert dat het weinig zin heeft om lukraak funderingen te graven of bakstenen op elkaar te stapelen, zonder dat er is nagedacht over een bouwplan.
En daar komen wij in beeld. Samen met een externe, technische partner nemen wij met plezier de rol van architect én aannemer op ons. We kunnen hiervoor rekenen op eenprojectsubsidie van de Koning Boudewijnstichting, die we maximaal willen investeren in de digitale transformatie van de hele sector.
Het einddoel?
Een CRM-systeem op maat van socioculturele organisaties.
Tijdens onze infosessie vertellen we je graag meer over de concrete plannen, mogelijkheden en kostprijs van dit inspirerende bouwproject.
Op de agenda van onze (werf)vergadering: