We kregen de afgelopen weken best wat vragen binnen rond de nieuwe trend van het hybride vergaderen. Via deze weg polsen we graag of jouw organisatie van plan is om te investeren in hybride vergadersystemen of headsets. Als er voldoende interesse is, schieten we opnieuw in actie om een stevige korting voor de sector te onderhandelen.
Vul hier het formulier in > |
Wat verstaan jullie onder hybride vergaderen?
Simpel uitgelegd: een overlegmoment waarbij een deel van de mensen fysiek aanwezig is en een deel van de mensen online mee vergadert.
Maar daar dienen Zoom en Teams toch voor?
Het klopt dat die online vergadertools het voorbije anderhalf jaar ruimschoots hun diensten hebben bewezen. Tijdens 1-op-1 overleg of vergaderingen die 100% online doorgaan, zijn ze superhandig. Maar voor mengvormen stoot je al snel op hun limieten: gepruts met laptops, bepaalde mensen die slecht in beeld zijn, audio die niet verstaanbaar is…
Wanneer is hybride vergaderen interessant?
Welke apparatuur heb ik nodig?
Wat kost dat?
We hebben nog geen definitieve prijzen, maar gaan met jullie input gericht aan de slag om een interessante korting te onderhandelen.
De totaalprijs hangt uiteraard ook af van de keuze van je organisatie. Je kan enkel voor een microfoonsysteem kiezen, waarbij iedereen met zijn eigen laptop live de vergadering volgt. Heb je wat meer budget? Dan kan je gaan voor een totaaloplossing met camera en scherm, zodat de hele groep die live vergadert geen laptop hoeft te gebruiken.
Hieronder enkele richtprijzen (nog niet definitief, enkel om je een idee te geven):
Vul hier het formulier in > |
Goed om te weten:
Als je bovenstaand formulier invult, houdt dat geen enkele aankoopverplichting in. We gebruiken deze gegevens enkel om gerichter te gaan onderhandelen met mogelijke leveranciers.